Porozmawiaj z Media Expert... przez Asystenta Google!
Jak zapowiada sieć, usługa ma być konsekwentnie rozwijana i wkrótce może ułatwiać realizację zakupów wyłącznie poprzez komendy głosowe.
Media Expert to sieć, która już od lat umiejętnie wykorzystuje technologię w swojej strategii sprzedażowej. Dotychczasowe rozwiązania, obejmujące formułę omnichannel, a także możliwość prezentacji produktów on-line przez konsultanta wyposażonego w kamerkę internetową, to tylko kilka z rozwiązań, które mają na celu zapewnienie komfortu zakupów. Katalog narzędzi sprzedażowych wzmacnia dziś możliwość skorzystania z Asystenta Google. Wystarczy użyć odpowiednich komend głosowych.
OK. Google, porozmawiaj z Media Expert!
Zaczynamy od komendy „OKEY Google”, by uruchomić aplikację, a następnie wydajemy polecenie „Porozmawiaj z Media Expert”. Usługa automatycznie przenosi użytkownika do kanału sieci. Od tego momentu, możemy wydając polecenia głosowe, sprawdzić status zamówienia i obejrzeć aktualne promocje. Wybór odpowiednich słów ułatwiają podpowiedzi, wyświetlane na urządzeniu mobilnym. Są wśród nich komendy: „sprawdź status zamówienia”, „pokaż ofertę” czy „numer Infolinii”.
„Proces wykorzystanie Asystenta Google w zakupach czy przeglądaniu oferty jest w początkowej fazie, ale deklaruję, że będziemy konsekwentnie pracować nad rozwojem tej usługi. Chcemy wdrażać rozwiązania, które zapewnią naszym klientom komfort i szybkość obsługi. Korzystanie z nowoczesnych rozwiązań to dla nas również okazja do technologicznego inspirowania naszych rodaków i zachęcania ich do eksperymentowania z innowacjami.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Przypomnijmy, że Asystent Google dostępny jest w Polsce dopiero od stycznia 2019 roku. Na dzień dzisiejszy aplikacja pomaga między innymi wypełniać codzienne obowiązki, sprawdzić prognozę pogody lub repertuar w kinie. Rozwiązanie zostało przyjęte przez ekspertów bardzo pozytywnie i ocenione, jako jeden z najciekawszych trendów technologicznych najbliższych lat. Sieć Media Expert wykorzystała tę prognozę zagospodarowując ją w swoich kanałach sprzedażowych oraz wyznaczając nowy kierunek w obszarze e-commerce.
Media Expert
press box