Grupa Oknoplast gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy
Z tej okazji krakowski producent przekazał na aukcję niezwykły prezent dla fanów Interu Mediolan oraz Olympique Lyon.
Celem tegorocznej zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie pozyskanie środków dla wyrównania szans w leczeniu noworodków na podstawowych oddziałach neonatologicznych. Do akcji po raz kolejny zdecydowała się włączyć Grupa Oknoplast, która wsparła fundację darowizną, a także przekazała na aukcje charytatywne legendarną koszulkę znanej włoskiej drużyny piłkarskiej Inter Mediolan oraz szalik słynnego francuskiego klubu Olympique Lyon – unikatowe, niedostępne na co dzień na rynku gadżety, które stanowią trofeum dla każdego miłośnika piłki nożnej.
– W ramach strategii marketingowej związanej z ekspansją na inne rynki europejskie Grupa Oknoplast była sponsorem Interu Mediolan oraz Olympique Lyon, wspierając zarazem uczciwą rywalizację sportową. Cieszymy się, że dzięki tamtej decyzji dziś możemy przekazać na rzecz zbiórki WOŚP tak unikatowe przedmioty i wspomóc fundację w walce o równe szanse dla noworodków na oddziałach neonatologicznych – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu, Grupa Oknoplast. – Mam nadzieję, że zarówno koszulka Interu Mediolan, jak i szalik Olympique Lyon będą wspaniałymi gadżetami dla kibiców sportowych, a wpłacona kwota znacząco zasili tegoroczną zbiórkę, którą sami, jako Grupa Oknoplast, zdecydowaliśmy się wesprzeć także finansowo – dodaje.
Zbiórka to długodystansowy cel
Finał zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbywa się co roku w drugą niedzielę stycznia. W wydarzeniu bierze udział 1700 sztabów w Polsce i na całym świecie oraz 120 tys. wolontariuszy wspierających fundację w organizacji całej akcji, a wielu z nich gra z Orkiestrą już od lat. Działalność na rzecz organizacji stała się tradycją także dla Grupy Oknoplast, która stale współpracuje z centrum rekreacyjno-edukacyjnym Solne Miasto w Wieliczce, aktywnie angażującym się w obchody finału w regionie.
OKNOPLAST
press box