Hörmann Konsumenckim Liderem Jakości 2024
Głosami konsumentów ponownie zajęła I. miejsce w kategorii „Bramy garażowe”, co potwierdza, że jest marką najbardziej rozpoznawalną i cenioną przez klientów na polskim rynku. Klienci docenili także jakość i energooszczędność drzwi zewnętrznych marki Hörmann, którym przyznano Brązowe Godło w kategorii „Drzwi zewnętrzne”. W tegorocznym badaniu Konsumencki Lider Jakości prowadzonym przez redakcję Strefy Gospodarki, niezależnego dodatku do Dziennika Gazeta Prawna, wzięło udział ponad 15 tysięcy respondentów.
Konsumencki Lider Jakości 2024 to ogólnopolski program promujący najlepiej oceniane firmy działające na polskim rynku. W ramach programu zbierane są opinie konsumentów na temat produktów i usług, na podstawie których tworzony jest ranking. Badanie wyłania nie tylko liderów poszczególnych branż, ale także dostarcza informacji na temat jakości wybranych produktów i usług. Odpowiada też na pytanie – dlaczego dane produkty są wybierane przez konsumentów i jakie skojarzenia budzą marki uczestniczące w badaniu?
Doświadczenia klientów
O uznaniu firmy Hörmann za Lidera Jakości zadecydowały wypowiedzi respondentów, w ocenie których produkty tej marki mają zarówno wysokie walory użytkowe jak i estetyczne. Klienci podkreślali doskonałą jakość, trwałość oraz elegancki design produktów Hörmann, a także akcentowali kompetencje i wiedzę pracowników firmy na temat oferowanego asortymentu. Klienci, którzy wskazywali na wysoką jakość drzwi wejściowych, zwracali szczególną uwagę na ich energooszczędność, bezpieczeństwo i wyjątkowe wzornictwo. Deklarowali też gotowość do polecenia drzwi marki Hörmann innym użytkownikom.
– Złote Godło programu Konsumencki Lider Jakości w kategorii „Bramy garażowe” i Brązowe Godło w kategorii „Drzwi zewnętrzne” to dla nas nie tylko zaszczytne wyróżnienie, ale także potwierdzenie jakości naszych produktów – powiedział Krzysztof Horała, prezes zarządu Hörmann Polska. – Tytuł Lidera Jakości został nam przyznany głosami konsumentów, czyli niezależnych uczestników rynku, którzy swoich ocen dokonywali na podstawie customer experience, czyli własnych doświadczeń z marką. Nie ma lepszego sprawdzianu w biznesie, jak weryfikacja przez klientów. W firmie Hörmann mamy świadomość, że dobre doświadczenia klientów opłacają się najbardziej, dlatego m.in. nieustannie podnosimy kwalifikacje naszych doradców oraz prowadzimy 24 godzinny serwis, przez 7 dni w tygodniu.
Bramy i drzwi – idealnie dopasowane
Uczestniczący w badaniu klienci przywiązywali dużą uwagę do wyglądu produktów oraz perfekcyjnego dopasowania bram garażowych i drzwi zewnętrznych. Firma Hörmann kładzie duży nacisk nie tylko na jakość swoich produktów, ale także na ich estetykę, która pozwala uzyskać spójność architektoniczną budynku. W tym celu opracowano m.in. gamę kolorów preferowanych – MatchColor, które umożliwiają dopasowanie koloru garażowej bramy segmentowej i drzwi zewnętrznych.
Wiele możliwości aranżacyjnych dają również bramy segmentowe z powierzchnią Duragrain, oferowane w 30 unikatowych wzorach do złudzenia przypominających np. beton, zardzewiałą stal, bambus i inne gatunki drewna. Wzory te nanoszone są bezpośrednio na płytę bramy dzięki innowacyjnej technologii druku. Co więcej, metoda ta pozwala na personalizację bramy garażowej. Daje inwestorom możliwość samodzielnego zaprojektowania niepowtarzalnej bramy, ponieważ można wykonać na niej indywidualny nadruk, wybrany przez inwestora. Innym przykładem idealnego dopasowania bramy garażowej do stylu budynku są bramy fasadowe. Dzięki specjalnej konstrukcji można je wypełnić elementami zastosowanymi na ścianie domu, co sprawia, że zamknięta brama garażowa niemal „wtapia się” w płaszczyznę elewacji i staje się niewidoczna.
Energooszczędność, bezpieczeństwo i funkcjonalność
Przy wyborze stolarki budowlanej kluczowe kryteria to izolacyjność cieplna, bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania. Absolutnym liderem energooszczędności są drzwi aluminiowe ThermoCarbon, których konstrukcja sprawia, że ich współczynnik przenikania ciepła UD wynosi nawet 0,47 W/(m2.K). Spośród bram garażowych doskonałą termoizolację gwarantuje brama LPU 67 Thermo, z segmentami o grubości 67 mm. Współczynnik przenikania ciepła pojedynczego segmentu tej bramy wynosi 0,33 W/(m2.K), a zamontowanej bramy nawet 1,0 W/(m2.K). Im cieplejsza, grubsza i szczelniejsza brama – tym bardziej garaż potrzebuje dobrej wentylacji. Dlatego firma Hörmann opracowała specjalny zestaw do automatycznego wietrzenia. System czujników kontroluje poziom wilgotności wewnątrz pomieszczenia oraz na zewnątrz i w razie potrzeby uchylany jest tylko górny segment bramy, aby przewietrzyć garaż. Najniższy segment pozostaje na posadzce, dzięki czemu do garażu nie przedostają się śmieci, liście czy małe zwierzęta.
Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, to wszystkie aluminiowe drzwi zewnętrzne marki Hörmann standardowo oferowane są w klasie przeciwwłamaniowej RC3, a niektóre z nich, jak np. ThermoSafe Hybrid, w wykonaniu bez przeszklenia nawet w klasie RC4. Aby zadbać o pełne bezpieczeństwo mieszkańców w domach, których integralną częścią jest garaż, firma Hörmann proponuje do bram segmentowych specjalny zestaw przeciwwłamaniowy w klasie RC2.
To zaledwie kilka możliwości jakie oferuje firma Hörmann. Troska o zaspokojenie potrzeb klientów i dopasowanie produktów do ich gustów od lat inspiruje firmę do ciągłego poszukiwania nowych i lepszych rozwiązań.
Bramę fasadową można wypełnić materiałem zastosowanym na ścianie, w ten sposób wtopi się ona w płaszczyznę elewacji i stanie się prawie niewidoczna.
Drzwi ThermoSafe Decoral z powierzchnią Attic Wood oraz przeszkleniami bocznymi i czarnymi dodatkami prezentują się niezwykle elegancko.
Hörmann Polska
press box