MediaMarkt z nowym projektem w branży e-commerce
Rozwiązanie ma zapewni użytkownikom unikalne wrażenia zakupowe i zwiększy potencjał rozwoju sprzedaży online. Marka, we współpracy z firmą technologiczną Intive, tworzy unikatowy na polskim rynku produkt.
Zgodnie ze strategią rozwoju omnichannel MediaMarkt chce być liderem najlepszych doświadczeń klientów na rynku elektroniki użytkowej we wszystkich kanałach sprzedaży. Nowatorskie rozwiązanie e-commerce wpisuje się w europejskie trendy i pozwoli marce rozbudować przyszłościowe funkcjonalności sklepu internetowego, a tym samym zwiększyć satysfakcję klientów, którzy swoją podróż zakupową będą mogli odbywać w sposób intuicyjny, za pomocą kilku kliknięć. Nowa platforma e-commerce w modelu SaaS, oparta na architekturze MACH, zostanie uruchomiona na początku 2024 roku.
MediaMarkt chętnie sięga po innowacje we wszystkich obszarach działalności. Nowa platforma e-commerce to wyjątkowy projekt, realizujący wizję sklepu wyprzedającego rynek. W projekcie stawiamy duży nacisk na UX i UI, co pozwoli na maksymalizację pozytywnych doświadczeń użytkowników sklepu mediamarkt.pl. To również unikatowy na polskim rynku proces twórczy, angażujący zespół najlepszych ekspertów na rynku – mówi Maciej Dulski, Dyrektor E-Commerce.
Partnerem technologicznym MediaMarkt w zakresie projektowania i wdrożenia nowej platformy jest firma Intive, współpracująca ze światowymi markami.
Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z MediaMarkt i wspólnie stworzyć najlepsze w swojej klasie rozwiązania e-commerce - mówi Stefan Reisinger, Vice President - Head of Sales, Business Unit Commerce & Retail w Intive - Nasi certyfikowani przez MACH Alliance eksperci stworzą dla MediaMarkt nowoczesną platformę sprzedażową, dostosowaną do wyzwań nowoczesnego handlu oraz ewoluujących potrzeb klientów omnichannelowych. To unikatowe rozwiązanie zapewni użytkownikom płynną obsługę we wszystkich punktach styku.
Sieć MediaMarkt z sukcesem działa na polskim rynku od 25 lat, wychodząc poza rolę typowego sklepu z elektroniką użytkową. Biorąc na siebie rolę przewodnika po świecie nowych technologii, oferuje pełną ofertę urządzeń do domu czy biura oraz usług, które pomogą w pełni wykorzystać możliwości zakupionych sprzętów. Atutem marki jest również profesjonalne doradztwo i wsparcie klienta w całej ścieżce zakupowej, co gwarantuje najlepsze doświadczenia zakupowe.
W ramach pracy nad nową platformą e-commerce marka rozbudowuje i wzmacnia zespół projektowy, który daje możliwość rozwoju zawodowego i pracy z najlepszymi specjalistami z branży IT. Dodatkowe informacje można znaleźć w zakładce „Kariera” na stronie mediamarkt.pl.
MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się prekursorem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Marka stawia sobie jako cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na platformie internetowej mediamarkt.pl. W 2022 r. MediaMarkt po raz kolejny otrzymał tytuł Gwiazda Jakości Obsługi. Nagroda przyznana została w efekcie badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach należących do marki. MediaMarkt jest także zdobywcą tytułu Superbrands 2021, przyznawanego najsilniejszym i najlepiej postrzeganym przez konsumentów markom na polskim rynku oraz Złoty Laur Konsumenta 2022, również przyznawanego na podstawie badania sondażowego wśród konsumentów.
Intive z siedzibą w Monachium, z jest globalną firmą technologiczną, która łączy głęboką znajomość branży, projektowanie zorientowane na użytkownika i światowej klasy inżynierię oprogramowania. Dzięki podejściu skoncentrowanemu na człowieku, Intive tworzy produkty cyfrowe, które wzmacniają doświadczenia użytkowników, dostarczają wartości biznesowych i mają pozytywny wpływ na społeczeństwo.Intive ma ponad 20-letnie doświadczenie w tworzeniu innowacji dla klientów z różnych branż, w tym technologii, mediów i komunikacji, handlu detalicznego, motoryzacji, fintechu i telekomunikacji. Koncentrując się na tworzeniu zrównoważonego wpływu poprzez produkty cyfrowe, intive zdobyło zaufanie wiodących marek, takich jak Audi, BASF, BMW, Deichmann, Discovery, Facebook, Tandem, Paramount i Vorwerk. Firma Intive działa prężnie w Europie i Ameryce, a jej zespół liczy ponad 3 000 osób.
MediaMarktSaturn Polska
press box