Aluprof pnie się w górę. Kolejne biznesowe i branżowe wyróżnienia potwierdzeniem pozycji spółki
Zdobyte tytuły i wyróżnienia, to dowód na to, że Aluprof potrafi dopasować swoją strategię do zmiennych i trudnych warunków panujących na rynku, a oferowane rozwiązania i podejmowane decyzje są doceniane zarówno przez klientów, jak i specjalistów branży.
Aluprof doceniony przez konsumentów i ekspertów
Miniony, 2022 rok, Aluprof z pewnością może zaliczyć do udanych. Świadczą o tym nie tylko wyniki spółki, ale też liczne nagrody otrzymane w ostatnim czasie. Przykładem może być bardzo wysokie, 8. miejsce na liście 100 największych producentów materiałów budowlanych w Polsce w rankingu opracowanym w ramach współpracy PwC z magazynem „Builder Polska” i Dun & Bradstreet. Za duzy sukces trzeba też uznać fakt, że już po raz piąty z rzędu spółka znalazła się w pierwszej dziesiątce konkursu „Top Marka”, zajmując w 2022 roku najwyższe w historii, 6. miejsce w kategorii „Marka budowlana”. To dowód przynalazności Aluprof do grona najbardziej medialnych i silnych brandów. Tytuł przyznawany jest na podstawie największego na polskim rynku badania prowadzanego od ponad piętnastu lat przez Magazyn „Press” oraz PSMM Monitoring & More. Warto dodać, że w minionych latach spółka klasyfikowała się w tej kategorii następująco: 2018 r. – 8. miejsce, 2019 r. – 7. miejsce, 2020 r. – 8. miejsce, 2021 r. – 7. miejsce. Kolejnym sukcesem jest bez wątpienia obecność w gronie „Diamentów Forbesa”. Tytuł ten przyznawany jest najdynamiczniej rozwijającym się polskim firmom, które osiągnęły najwyższy średni roczny wzrost wartości. Znalezienie się w rankingu przygotowywanym przez redakcję „Forbes” oraz wywiadownię Dun & Bradstreet Poland potwierdza wiarygodność firmy i jej silną rynkową pozycję. Dodatkowo, Aluprof może pochwalić się kolejnym już złotym godłem „Konsumencki Lider Jakości 2023” w kategorii „Profile i systemy z aluminium”. Organizatorem programu jest redakcja „Strefy Gospodarki”– dodatku dystrybuowanego wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. Laureaci, czyli najlepsze marki i firmy funkcjonujące na polskim rynku, wyłaniani są co roku w badaniach przeprowadzanych wśród konsumentów. To szczególe wyróżnienie, ponieważ stanowi potwierdzenie, że rozwiązania Aluprof są doceniane nie tylko przez rynkowych specjalistów, ale też klientów.
Aluprof i Tomasz Grela z nagrodami „Builder 2022”
Magazyn „Builder” co roku nagradza firmy budowlane za dynamiczny rozwój i wypracowaną pozycję na rynku, a także szczególne osiągnięcia na tle konkurencji. Redakcja i Rada Naukowa miesięcznika doceniają także osobowości z branży za efektywne zarządzanie, skuteczne poszerzanie potencjału i przewagi konkurencyjnej firmy, a także przedsiębiorczość i intuicję biznesową oraz wspieranie istotnych dla rozwoju branży inicjatyw. W ostatniej edycji konkursu kolejny rok z rzędu wyróżnienie „Budowlana firma roku” zdobył Aluprof, natomiast tytuł „Osobowość branży” Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA.
„Jesteśmy szczęśliwi i bardzo dumni z tego, że w ostatnim czasie w nasze ręce trafiło tak wiele prestiżowych tytułów. To dowód na to, że zaangażowanie wszystkich pracowników oraz przemyślane, a niekiedy wymagające dużej odwagi decyzje zarządu, na czele z panem prezesem Tomaszem Grelą, przekładają się nie tylko na doskonałe wyniki finansowe spółki, ale też umocnienie jej silnej pozycji i przewagi nad konkurencją. Nie bez znaczenia pozostaje też umiejętność szybkiego reagowania na dynamicznie zmieniajacą się sytuację gospodarczą – dzięki temu możemy pochwalić się coraz wyższą sprzedażą w Polsce, ale i sukcesywnie rosnącym eksportem”, wyjasnia Bożena Ryszka, Dyrektor Działu Marketingu i PR Aluprof SA.
Lider i innowator branży
Aluprof SA należy do Grupy Kapitałowej Grupa Kęty SA — notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, najnowocześniejszej i najszybciej rozwijającej się firmy produkcyjnej w branży aluminiowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka posiada 5 zakładów produkcyjnych w Polsce oraz 9 spółek handlowych w Europie i USA. Jest obecna w ponad 50 krajach oraz prowadzi ekspansję na kolejne światowe rynki. Firma dostarcza innowacyjne, energooszczędne i bezpieczne systemy aluminiowe przeznaczone do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych dla branży budowlanej i konstrukcyjnej. Zgodnie z hasłem „Let’s build a better future” Aluprof promuje ideę zrównoważonego rozwoju w budownictwie i wdraża odpowiedzialne działania m.in. na rzecz redukcji śladu węglowego. Więcej informacji na stronie producenta: https://aluprof.com .
Aluprof
press box