Nowe funkcjonalności i odświeżony wygląd PGE eFaktury
Liczba klientów, którzy rezygnują z papierowej faktury i wybierają usługę PGE eFaktura stale rośnie. - Decyzje Klientów, coraz częściej podyktowane są nie tylko własną wygodą, ale również troską o środowisko naturalne. Tak też jest w przypadku PGE eFaktury, z której obecnie korzysta już ponad milion naszych Klientów. Dla nich oraz dla nowych użytkowników tego rozwiązania rozszerzamy jego funkcjonalności - mówi Tomasz Zaleszczyk, wiceprezes zarządu PGE Obrót.
Dzięki nowej funkcjonalności Klient może zrealizować przelew wybierając opcję „zapłać online”, która kieruje bezpośrednio do bramki płatniczej operatora płatności Blue Media. Opcja ta dostępna jest w wiadomości mailowej informującej o wystawieniu nowej PGE eFaktury.
Klient może również opłacić online PGE eFakturę poprzez serwis PGE eBOK (zakładka Finanse), w którym dodatkowo na bieżąco może sprawdzić historię swoich płatności oraz rachunków.
Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu
Przelewy elektroniczne, udostępnione dla Klientów PGE Obrót, realizowane są zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Spółka ostrzega jednocześnie przed wzmożoną działalnością oszustów internetowych, którzy podszywając się pod znaną i zaufaną markę PGE, wysyłają fałszywe wiadomości email i przypomina o zachowywaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa w korzystaniu z komunikacji elektronicznej. Takie fałszywe wiadomości mogą zawierać potencjalnie szkodliwe oprogramowanie i nieprawdziwą informację o kwocie do zapłaty lub nieprawidłowy numer konta do przelewu.
Aby upewnić się, że nadawcą wiadomości jest PGE Obrót, należy przed otwarciem załącznika sprawdzić nazwę i numer klienta w treści wiadomości. W nowej, odświeżonej wersji, te dane prezentowane są w prawym górnym rogu wiadomości.
PGE Obrót
press box