PGE Obrót ostrzega przed fałszywymi SMS-ami
W SMS-ach znajduje się link prowadzący do strony łudząco przypominającej stronę logowania do elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE, a stamtąd do strony z listą banków i systemu płatności elektronicznej.
Uwaga na fałszywe strony logowania do PGE eBOK
Prosimy o zachowanie czujności w trakcie logowania do elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE.
Pamiętaj, żeby zawsze upewnić się, czy jesteś na właściwej stronie logowania, czy witryna jest zabezpieczona (symbol szarej kłódki) oraz czy adres widoczny w pasku w oknie przeglądarki to https://ebok.gkpge.pl/ebok/faces/profil/logowanie.xhtml
Loguj się za pośrednictwem naszego serwisu internetowego https://ebok.gkpge.pl i korzystaj z opcji „Zaloguj” w module „Logowanie” lub wybierz logowanie w aplikacji mobilnej mBOK PGE.
Podczas logowania poprosimy Cię o podanie loginu będącego Twoim adresem mailowym oraz indywidualnego hasła. Po zalogowaniu sprawdź zakładkę Finanse celem potwierdzenia prawdziwości twoich faktur oraz danych.
Zanim dokonasz płatności, zweryfikuj dane z otrzymaną mailowo eFakturą lub fakturą przesłaną do ciebie korespondencyjnie.
Fałszywe wiadomości SMS to kolejny, obok e-maili oraz fałszywych faktur, sposób działania oszustów. Zwracamy się do naszych Klientów i Pracowników o zachowanie szczególnej uwagi oraz przekazanie ostrzeżenia rodzinom i znajomym. Prosimy również o zignorowanie takiego SMS-a i nieotwieranie linków podawanych w wiadomościach.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.
Działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach. Spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE). Co roku, w ramach TOE, włącza się ogólnopolską kampanię informacyjną „Sprawdź kto sprzedaje Ci energię”, mającą na celu ostrzeganie przed nieuczciwymi praktykami sprzedaży prądu i gazu na rynku.
Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów.
PGE Obrót
press box