Radość z kupowania - czyli rozbudowany system usług od MediaMarkt
Wiele osób może mieć poczucie, że jest to dla nich zbyt skomplikowane. Jak zatem nie zgubić się w trakcie wyboru nowych produktów i sprawdzić, na co możemy liczyć w ramach obsługi w sklepie? MediaMarkt oferuje swoim klientom wiele opcji, dzięki którym mogą po prostu cieszyć się z zakupów.
Współczesny konsument oprócz wysokiej jakości produktu oczekuje również kompleksowej obsługi. Prowadzimy szybki tryb życia i wciąż brakuje nam czasu na przypilnowanie wszystkiego. Elektronika użytkowa praktycznie z miesiąca na miesiąc staje się coraz bardziej zaawansowana technologicznie. Żeby móc cieszyć się nowym sprzętem, coraz częściej decydujemy się na powierzenie fachowcom przygotowania urządzania i zabezpieczenia go do pracy zgodnie z naszymi preferencjami. MediaMarkt wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów oferując wiele usług, z których warto skorzystać. Marka wspiera swoich klientów w całym procesie zakupowym, zarówno przed podjęciem decyzji, jak i po samej sprzedaży. Najpopularniejsze usługi, z których korzystają klienci, to ochrona zakupionego sprzętu oraz wszystkie usługi zwiększające bezpieczeństwo i funkcjonalność nowych sprzętów.
W MediaMarkt dbamy o to, aby klienci, którzy chcą kupić konkretny sprzęt, mieli możliwość skorzystania z naszej szerokiej oferty okołosprzedażowej. Dzięki niej zakup okaże się prosty i bezpieczny. W jednym miejscu nie tylko mamy dostęp do sprzętu, ale też możemy go ubezpieczyć, naprawić czy odpowiednio skonfigurować – komentuje Gregor Nawrath, COO MediaMarktSaturn Polska.
MediaMarkt oferuje szybkie, sprawne i skuteczne usługi, obejmujące produkty z następujących kategorii: RTV, AGD, komputery, tablety, telefony i smartfony, foto, auto, ochrona ekranu oraz gwarancja plus i tzw. naprawy ekspresowe. W sklepach można zostawiać także zużyte urządzenia. Jest to możliwe nawet w przypadku, gdy nie zakupiło się nowych. MediaMarkt nie tylko spełnia ustawowy obowiązek, ale dodatkowo przyjmuje wszystkie elektrośmieci, zgodne z oferowanym asortymentem. Zebrane w ten sposób elektroodpady poddawane są procesom recyklingu w przeznaczonych do tego zakładach przetwarzania.
Obraz i dźwięk jak z kina
Każdy z nas kupując nowy telewizor liczy na wysoką jakość obrazu i dźwięku. Usługi dla RTV obejmują między innymi instalację i konfigurację odbiornika. Dodatkowa usługa optymalizacji telewizora przeprowadzana jest przez pracowników Strefy Usług i polega na wyregulowaniu parametrów obrazu. Sprawia to, że klient zyskuje idealny i rzeczywisty obraz. Kalibracja telewizora to regulacja przy wykorzystywaniu profesjonalnych urządzeń pomiarowych, która wykonywana jest przez firmę zewnętrzną, a klient po jej zakończeniu otrzymuje certyfikat THX i ISF. Ponadto, usługi dla RTV dotyczą także instalacji kina domowego, serwisu anteny oraz magazynowania sprzętu.
Już nie musisz się bać o ekran
Pęknięty ekran to jedna z najczęstszych usterek, z jaką zgłaszają się użytkownicy smartfonów. MediaMarkt oferuje ochronę ekranu nie tylko dla telefonów czy tabletów, ale również dla aparatów fotograficznych oraz smartwatchów. Jedną z form ochrony, cieszącą się największym zainteresowaniem, jest folia InvisibleShield. Jest ona wykonana z wyjątkowo odpornego materiału, który skutecznie zabezpiecza ekran lub tył urządzenia przed zarysowaniami. Technologia Nano-Memory powoduje, że zarysowania powstałe na folii podczas codziennego użytkowania samoistnie znikają. Dostępna jest również folia w wersji HD, której przejrzystość gwarantuje ostre i wyraźne obrazy oraz żywe kolory, dodatkowo zabezpieczając ekran urządzenia przed odciskami palców, smugami makijażu i innymi tłustymi plamami.
Sprzęt pod kontrolą
Usługi oferowane dla komputerów, tabletów oraz telefonów obejmują między innymi pierwsze uruchomienie, instalacje oprogramowania i/lub kolejnych dodatkowych – w tym programu antywirusowego, przegrywanie danych, przywracanie ustawień fabrycznych, parowanie urządzeń Bluetooth, ale również konfiguracje routera czy przycięcie kart SIM.
Coś dla domu
MediaMarkt nie zapomina o produktach AGD. Jest to sprzęt, którego podłączenie sprawia przeważnie spore trudności i wymaga specjalistycznej wiedzy. Dlatego marka oferuje takie usługi, jak podłączenie do sieci gazowej, elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, montaż urządzeń do zabudowy, montaż czujników gazu, czadu czy dymu, przełożenie drzwi w lodówce czy magazynowanie sprzętu. Dzięki temu klienci nie tracą gwarancji na sprzęt, co może się zdarzyć w sytuacji, gdy zdecydujemy się na samodzielne podłączenie np. płyty indukcyjnej i zrobimy to nieprawidłowo.
Ekspresowa naprawa
Jeżeli potrzebujemy szybkiego wsparcia, to w Punkcie Napraw Ekspresowych w sklepie MediaMarkt każdy klient może zlecić drobne naprawy swojego smartfona. Może to być na przykład wymiana uszkodzonego wyświetlacza czy baterii, którą pracownicy zwykle są w stanie wykonać od ręki. Klient nie traci czasu i szybko może cieszyć się z powrotem działającym telefonem.
Gwarancja Plus
Kupując towar, szczególnie o wyższej wartości, warto pomyśleć o rozszerzonej gwarancji, która obejmuje dłuższy czas i szerszy wachlarz usterek czy uszkodzeń mechanicznych. W MediaMarkt można od razu zadbać o jego ochronę w przypadku między innymi: awarii, nieszczęśliwego wypadku, kradzieży czy rabunku – dzięki temu klient korzystając ze swojego sprzętu już od początku może być spokojny o jego bezpieczeństwo.
Zdjęcia nie tylko z wakacji
W szerokiej ofercie MediaMarkt nie może zabraknąć usług foto, takich jak pierwsze uruchomienie aparatu czy kamery, parowanie urządzeń oraz wywoływanie odbitek. Mimo, że większość użytkowników smartfonów używa ich także do robienia zdjęć, nie maleje popularność aparatów fotograficznych i kamer, a klienci chętnie korzystają z usług przeznaczonych dla tych sprzętów.
Zakres usług dostępnych w MediaMarkt jest bardzo szeroki, dlatego decydując się na zakup nowego sprzętu warto sprawdzić, jakie udogodnienia oferuje sieć. Informacji udziela personel sklepów, można je także znaleźć na stronie mediamarkt.pl .
MediaMarktSaturn Polska
press box