PROCURAL otwiera się szeroko na świat
Rebranding jest konsekwencją przyjęcia firmy do grupy Laumann, natomiast systemy aluminiowe firmy już od 30 lat są obecne na rynku polskim (wcześniej jako Ponzio Polska) i cieszą się uznaniem w wielu krajach Europy.
Firma wyeksponuje na stoisku o powierzchni ok. 300 m. kw. konstrukcje aluminiowe wykonane w najbardziej zaawansowanych systemach aluminiowych. Spośród kilkudziesięciu rozwiązań PROCURAL, które można będzie zobaczyć na targach, pokaże m.in. wielkogabarytowe modele systemów przesuwnych, np. SL2000 GREATVISION i drzwi harmonijkowe PE78 FOLD, okna i drzwi energooszczędne PE96HI, ekstrawaganckie drzwi typu piwotowego, ścianki office OF90/OF90IW, fasadę modułową PF173N i wiele innych.
Coraz większa powierzchnia stoiska, w porównaniu z poprzednimi targami, jest znakiem sukcesywnej ekspansji firmy na rynki zagraniczne. Takie są właśnie założenia strategiczne PROCURAL - poszerzanie zasięgu działania z udziałem renomowanych rozwiązań. W rozpowszechnianiu nowej marki udział bierze międzynarodowy team PROCURAL, który oferuje rozwiązania dostosowane do poszczególnych rynków.
Symbolem otwarcia nowej marki na świat jest zarówno logo firmy (litera „P” przedstawia otwarte okno), jak i gościnnie otwarte skrzydła drzwi typu piwotowego, które zapraszają do świata klasy premium: nowoczesności, elegancji i najwyższej jakości.
PROCURAL
press box