OKNOPLAST wprowadza program Bezpieczna Rezerwacja
Niemałą grupę nowa sytuacja zastała także już w trakcie remontu czy budowy domu. Małopolski producent – OKNOPLAST – właśnie zaoferował im wygodną i bezpieczną formę zakupu okien i drzwi w ramach programu Bezpieczna Rezerwacja.
Widok zapełnionych marketów budowlanych, który mogliśmy zaobserwować w marcu, to znak, że Polacy wcale nie porzucili swoich planów remontowych. Trudno się zresztą dziwić – sporo osób działania rozpoczęła już wcześniej, jak najszybciej chcą one więc uzyskać pełny komfort i funkcjonalność wnętrza. Również ci, którzy na co dzień spędzają czas na długich dojazdach do pracy, mogli poświęcić te cenne chwile na odłożone już dawno naprawy, wymiany i budowy. Mając na uwadze te potrzeby i ochronę zdrowia kupujących, OKNOPLAST wyszedł do klientów z nową propozycją. Korzystając z akcji Bezpieczna Rezerwacja, mogą oni zamówić nową stolarkę otworową przez internet, telefonicznie lub podczas wizyty we w pełni zabezpieczonym salonie po wcześniejszym umówieniu się.
Firma tworzy nowe ścieżki zakupowe
Cała inicjatywa jest kontynuacją Promocji Wiosennej, na którą co roku czeka wiele osób. W jej ramach można uzyskać atrakcyjne, nawet 10-proc. rabaty na wyposażenie z oferty OKNOPLAST. Promocją objęte są m.in. okno Pixel dostarczające do 22 proc. światła do pomieszczeń, proekologiczne okno Prismatic czy energooszczędny model WInergetic. W obliczu zaleceń, by pozostać w domu, skorzystanie z promocyjnych warunków stało się jednak trudniejsze. Proces zakupu wymagał bowiem wizyty w salonie. Reakcja OKNOPLAST okazała się jednoznaczna – firma zdecydowała się przenieść swoją akcję do digitalu oraz na łącza telefoniczne.
– Bardzo zależy nam na bezpieczeństwie naszych klientów, pracowników oraz partnerów handlowych. W tej sytuacji oczywistą decyzją było stworzenie programu Bezpiecznej Rezerwacji. Pozwala on na zakup okien i drzwi na warunkach Promocji Wiosennej. Rozwiązanie funkcjonuje na terenie całej Polski, dlatego serdecznie zachęcam do skorzystania z niego wszystkie zainteresowane osoby – tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.
W jaki sposób skorzystać z programu?
Aby dokonać bezpiecznego zakupu zdalnie, można skontaktować się z najbliższym salonem sprzedaży, używając wyszukiwarki salonów lub wejść tutaj i wypełnić formularz. W ciągu 24 godzin z osobą składającą zamówienie skontaktuje się partner handlowy OKNOPLAST, który pomoże wybrać i doprecyzuje ofertę za pomocą dogodnego kanału komunikacji. Gdy obie strony podpiszą umowę rezerwacyjną, zostanie ustalony wygodny termin pomiarów. Odpowiednio przygotowani do tego specjaliści – zachowujący wszelkie procedury bezpieczeństwa – zmierzą przestrzeń okienną w domu klienta. Na tej podstawie możliwe będzie zawarcie finalnej umowy. Podobnie mechanizm wygląda w przypadku zamówień telefonicznych, tyle że rozpoczyna się on nie od formularza, a od rozmowy przez telefon z salonem.
Osoby, które chciałyby obejrzeć okna na miejscu, także mogą to zrobić. W tym celu OKNOPLAST zadbał, by wszystkie punkty sprzedażowe były wyposażone w płyn dezynfekujący, a sprzedawcy – w rękawiczki. Dodatkowo, aby zwiększyć bezpieczeństwo, wszystkie wizyty w salonie umawiane są telefonicznie na konkretną godzinę, tak, by klienci nie spotykali się na jednej przestrzeni, gdyż w salonie może przebywać wyłącznie jeden klient. Rozmowa odbywa się oczywiście przy zachowaniu bezpiecznej odległości. Po wyjściu kupującego wszystko jest dezynfekowane przed obsłużeniem kolejnej osoby.
Promocja potrwa do 30 kwietnia. Więcej informacji na temat akcji, najbliższego salonu sprzedaży i regulaminu można znaleźć pod linkiem: https://oknoplast.com.pl/promocje/promocja-wiosenna/ .
OKNOPLAST
press box