Zestaw myjący Ultramax marki Vileda_fot. Vileda (3)

foto: fot. Vileda

Konto usunięte

Konto usunięte

14 listopada 2019, 06:30

Ultramax wyręczy też ciebie – wystartowała kampania reklamowa najpopularniejszego mopa marki Vileda

Marka Vileda, znana z produkcji doskonałych akcesoriów do sprzątania, rozpoczęła czwartą w Polsce kampanię promocyjną mopa płaskiego Ultramax. To jeden z najpopularniejszych modeli w ofercie Viledy. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 11 listopada do 15 grudnia br.

Ultramax to pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania, który doskonale sprawdza się podczas codziennego sprzątania. Przekłada się to na konkretną korzyść dla użytkownika – mycie podłogi odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk.Marka promuje także model Ultramaxa w wersji XL, z większą o 20 proc. nakładką czyszczącą, o szerokości 42 cm. Dzięki powiększonej nakładce jeszcze szybciej wyczyścimy podłogi na błysk i sprawniej umyjemy także większą powierzchnię za jednym razem.

Spot reklamowy można obejrzeć we wszystkich kanałach ogólnopolskich i stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Przekaz wspierają również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS. Równolegle marka prowadzi działania product placement: Ultramaxa w wersji XL zobaczymy aż cztery razy w nowym sezonie programu Nasz nowy dom.

Dla marki Vileda, w projektowaniu akcesoriów do sprzątania, liczy się przede wszystkim funkcjonalność. Produkty mają być łatwe w użytkowaniu, minimalizować wysiłek, a codzienne porządki powinny być dzięki nim jeszcze szybsze i skuteczniejsze.Zestaw Ultramax doskonale wpisuje się w te założenia. A celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że dzięki zaawansowaniu technologicznemu jest idealnym pomocnikiem do wydajnego i komfortowego czyszczenia każdej powierzchni bez użycia siły.

 

Spot reklamowy: www.youtube.com/watch?v=jqFCI6ErjCY&feature=youtu.be 

Źródło: Vileda