ZAJC debiutuje na targach w Kolonii
Przez ponad 20 lat firmie ZAJC udało się zbudować jedną z najsilniejszych luksusowych marek wnętrzarskich w Polsce. Wysokiej klasy zabudowy kuchenne poznańskiej firmy zdobyły uznanie klientów zarówno w Polsce, jak również w Szwecji, Wielkiej Brytanii i Francji. Rok 2019 firma rozpocznie od prezentacji swoich modeli na jednej z najbardziej prestiżowych imprez branży kuchennej na świecie. W dniach 14-20 stycznia firma wystawi się na targach LivingKitchen. Organizowane co dwa lata w Kolonii spotkanie branży kuchennej towarzyszy targom IMM, na których prezentowane są trendy związane z urządzaniem wnętrz – projekty najlepszych designerów, luksusowe meble i akcesoria, oraz najlepsze AGD. Za każdym razem impreza przyciąga setki wystawców z całego świata oraz tysiące zwiedzających. ZAJC jest pierwszą firmą z Polski produkującą meble kuchenne uczestniczącą w LivingKitchen.
Prezentacja ZAJC w halach Koelnmesse stoisko C-015 zajmie 81 m2 . Firma zdecydowała się na zaprezentowanie nowego modelu z wyspą wykonaną z kamienia oraz nowej odsłony modelu Z4, które w grudniu pojawią się w najnowszym katalogu produktów ZAJC oraz na ekspozycji w poznańskim showroomie. Zestawy mebli uzupełnią urządzenia marki Gaggenau, KWC i Franke. Jak ma to miejsce w przypadku wielu marek luksusowych, modele ZAJC wykonywane są w znacznej mierze ręcznie, co zapewnia im najwyższą jakość. Jak podkreśla Justyna Zajc, prezentacja w Kolonii to jeden z ważniejszych kroków we konsekwentnym wchodzeniu firmy na rynki międzynarodowe.
- Nasze meble zdobią kuchnie nie tylko w Polsce. Już kilka lat temu zrealizowaliśmy pierwsze projekty za granicą. Jesteśmy dumni z tego, że na zachodnim rynku, gdzie mamy dużą konkurencję ze strony marek włoskich czy niemieckich klienci zdecydowali się na kuchnie od ZAJC. Targi w Kolonii to dla nas okazja, aby zaprezentować się szerszej publiczności i udowodnić, że polski produkt niczym nie ustępuje propozycjom ze świata. Równocześnie liczymy na wiele interesujących kontaktów handlowych, tym samym bardziej skoordynowane wejście na rynki Europy Zachodniej– komentuje Justyna Zajc.