OKNOPLAST na targach budownictwa EXPO DOM w Rzeszowie
Impreza ta zaliczana jest do największych wydarzeń branży budowlanej w Polsce. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 200 wystawców. Wśród nich pojawiła się Grupa OKNOPLAST, która zaprezentowała swoje kolejne innowacyjne produkty, m.in. z zakresu smart home.
Targi rzeszowskie to impreza, która od lat cieszy się w branży budowlanej bardzo dużym zainteresowaniem. Wydarzenie adresowane jest do osób, które planują budowę, remontują lub adaptują domy i mieszkania, a także aranżują wnętrze albo ogród. Każdego roku tysiące zwiedzających mają doskonałą okazję uzyskać fachowe porady eksperckie, jak również otrzymać atrakcyjne rabaty. W tym roku architekci, producenci i deweloperzy starali się znaleźć odpowiedź na pytanie – na czym polega mądre budowanie? Na stoiskach pojawiły się wyjątkowo interesujące nowości, wśród których na szczególną uwagę zasługują innowacje, proponowane przez Grupę OKNOPLAST.
Inteligentne produkty OKNOPLAST
Głównym motywem przewodnim stoiska OKNOPLAST i jej partnera handlowego FERDO były rozwiązania smart home, które są przyszłością na rynku budowlanym. Już teraz wystarczy odpowiednia aplikacja i dostęp do smartfona, tabletu czy laptopa, by móc wygodnie kontrolować zautomatyzowane rolety, drzwi czy okna. Podczas rzeszowskich targów na stoisku OKNOPLAST znaleźć można było m.in. drzwi tarasowe HST 85 Premium w okleinie betonowej oraz okno uchylne otwierane za pomocą aplikacji, czy drzwi Aluhaus z panelem dotykowym. Wspomniane drzwi tarasowe z systemu Smart OKNOPLAST - HST 85 Premium z wyjątkową okleiną w kolorze Grey Beton zdobyły wyróżnienie w konkursie na najlepszy produkt wystawiany na targach. Prezentowane nowości to potwierdzenie strategii opartej na innowacji i wyjątkowym designie.
– Cieszymy się, że podczas kolejnych targów, tym razem dla polskich odbiorców, wraz z naszym rzeszowskim partnerem FERDO, mogliśmy zaprezentować wyjątkowe rozwiązania smart home. Wydarzenie to jest jednym z najbardziej rozwijających się w polskiej branży budowlanej, dlatego nie mogło nas na nim zabraknąć. Produkty spotkały się z ogromnym zainteresowaniem wszystkich uczestników, a jeden z nich doceniono w konkursie, co bardzo nas cieszy i napędza do działania – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy Oknoplast.
OKNOPLAST
press box